HTML

sárkánymese

A testvérem skizofréniával küzd - és vele együtt az egész család...

Friss topikok

skizofrénia a családomban

2010.04.15. 15:10 sarkanymese

skizofréniával küzdők blogjai

Címkék: igaz történet

Íme két blog, amit olyan emberek írnak, akik ezzel a betegséggel küzdenek...

Megnézhetitek, mennyire emberi gondolataik vannak nekik is, és hogy nem valami rémisztő, nyálukat csorgató emberek, hanem például olyan szép lányok, mint Harmony. :)

Ha kíváncsiak vagytok rá, nekik milyen gondolataik vannak, tessék beleolvasni, meg fogtok döbbeni, mennyire hasonló álmaik, vágyaik, problémáik vannak nekik is, mint bármelyik "egészséges" embernek...

Roboman blogja: http://abilify.freeblog.hu/

Harmony weboldala: http://harmony.livecosmos.com/

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarkanymese.blog.hu/api/trackback/id/tr71923676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apróbojtorján 2010.06.10. 10:55:28

Szia!

A következő rövid filmet látva Te jutottál eszembe: www.ted.com/talks/lang/hun/jill_bolte_taylor_s_powerful_stro ... (rövid)

Erika

sarkanymese 2010.08.09. 02:36:57

Kedves Erika!

Ismertem ezt a videót, lenyűgöző tényleg...
Jó, hogy Te is terjeszted, fontos lenne, hogy minél többen lássák...
Köszi!

Skizzo 2011.02.12. 10:52:12

Örülök, hogy rátaláltam erre a blogra. Igaz, nem magamtól. Ajánlották.
Nagyon kár, hogy nem sokkal-sokkal korábban. Jövök majd gyakran, próbálok minél többet visszaolvasni.
Az a könyv nagyon jó lehet, amiben végre normálisan és szeretettel írnak az ilyen betegekről.
Nekem az apukám... volt skizofrén. Már meghalt. Nagyon szerettem. Bár az utolsó éveiben már nagyon félelmetes volt számomra. (is)

sarkanymese 2011.03.07. 22:35:33

Én is örülök, ha rátalálnak olyan emberek, akiket ez a téma valamiért érdekel, bár még jobban örülnék, ha ez a téma nem is létezne :))

A könyv tényleg nagyon jó, melegen ajánlom mindenkinek továbbra is!

Memorials 2011.03.10. 21:59:22

Szia, ez a 'Skizzo' én voltam, csak elfelejtettem a jelszavamat, így a blognevem lett a kommentelős nevem :-)
süti beállítások módosítása